22/6 - ÅskaÅskaÅskaÅskaÅska!!!!!!! :)

Det finns inget härligare än när det blixtrar och dundrar!!!! Det pirrar i hela kroppen på mig och jag blir så glad så jag nästan spricker!!!!!!! :D

Mera sommar-åska hitåt, tack!

Jag kom från KappAhl när det började mullra, jag var på väg upp för backen och pratade med Karin i telefonen. Och jag hann nästan precis fram till dörren innan regndropparna kom, och sen när jag åt middag så bara ÖSTE det ner! Mysigt! ^_^


Idag firar mina föräldrar 25-årig bröllopsdag, Silverbröllop! =) Grattis till dem! :) Har köpt en stoooor bakelse och 15 stoooora rosor till dem. Hur fina som helst! :)
Här är ett kort på min fina mamma och pappa den dagen då de gifte sig:


Ojoj, så söta de är! =)


Ikväll blir det nog bara att slappa framför tv:n. Har arbetat på två jobb idag så jag orkar nog inget annat! (först städade jag på H&M och HIAB sen jobbade jag på KappAhl) Jobbat mellan 08.00 och 18.15. *puh!*


Kram på er!





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0