24/6 Härlig dag idag också! :)

Idag började jag faktiskt med att städa efter jag ätit frukost. Oj va fint det blev här! :)

Vid ett-tiden så kom Ankan och hennes lillasyster Ki och hämtade mig. Vi hämtade en av Ki's kompisar, Maja, också innan vi åkte till en liten badstrand (någonstans utanför Forsa). Där väntade Ankans storebror Tomas och hans tjej Kristina i solen
 Ki och Maja badade, Ankan knäppte kort

Men så kom molnen ganska direkt så vi tänkte att vi tar och åker en sväng istället! Då hamnade vi först i Ofärne! Ojoj, gamla minnen från klassresor man haft där hoppade upp i huvudet! :) Sen kom vi till (Nansta, heter det så?). Där åt vi glass och provade på att golfa lite. Det var svårt!!! men kul! =) Ki var riktigt duktig!
       
Ankan slår                                   Ki, som var så duktig! =)
      
Kristina, Ankan och Maja         Ankan och jag

Sen åkte vi hem till Ankan och gosade med kisse-bäbisen Melva i solen ett tag innan det var dax för mig att åka hem.
 Sötnos!! ^__^

Nu sitter jag här och ska snart iväg till Bockarna för att äta pubmacka med KappAhl-gänget! Ska bli mysigt! =)


Uppdaterar kanske senare!
Kram



.

Kommentarer
Postat av: matilda

jaa, det är min lilla älskling! :D

2009-06-24 @ 23:27:39
URL: http://matildamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0