2/6 -09.. Blodomloppet

Gick blodomloppet här i Hudik igår kväll. Det var jättemysigt med aldeles perfekt väder! :)
Jag gick med mina KappAhl-medarbetare och så följde mamma med också. När vi gått i mål fick vi en stooor picnic-påse att äta. Hur mysigt som helst att sitta där i gräset efteråt ock fika!!!!

Innan blodomloppet var jag upp till skolan Sundsvall och redovisade mitt examensarbete. Det gick jättebra och jag fick reda på mina slutbetyg. Toppbetyg i allt!!! VG!!!!  =) Heja mig!!!!!! :D *studsar av glädje*

Idag, tisdag, träffade jag moster Gun på Kinaresturangen för lunch och sen gick vi en sväng på stan. Härligt, Gun är rolig hon!

Imorgon bär det av till Sundsvall för shoppingtur med Ankan och Mja, det ska bli himla skoj! Hoppas jag hittar en massa bra saker! Och kanske något att ha på mig på examensfesten som blir av här hemma på fredag kväll! *längtar till dess, då ska firas*


Det var allt för den här gången!

kram



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0