28/6 Stranden! :)

Idag skulle jag ha varit å solat med Magda.. men jag har inte hört ett ord från henne trots att jag ringt tre gånger.

Men jag hade turen att Li och Putte också skulle på Maln! :) Så jag cyklade dit (svettigt!!!!) och mötte upp dem där.

Tror det här har varit den härligaste dagen jag haft på länge!!! :) Jag badade två gånger, det var kallt! Men skönt att svalka av sig.
 Sol och bad
 Stranden

Vid halv fyra var vi jättehungriga, Li och Putte var så snälla att jag fick lägga in min cykel i deras baklucka innan åkte vi till McDonalds och åt. Sen skjutsade de hem mig och hjälpte mig att lasta av cykeln. Herregud va snälla och go'a de är!!!!!!

Jag duschade, gav katterna mat och spelade lite MarioCart på min Wii-konsol innan jag gick ner till Kinarestauranden för att äta middag med föräldrarna och Karin. Gott! =)

Nu sitter jag här och gosar med katterna, trevligt trevligt! :)

Imorgon ska jag jobba på KappAhl, det blir skoj!


Det var nog allt för idag!
Kram




.

Kommentarer
Postat av: mirja

å va skönt att vara pa stranden!!! ma du har badat innan mig,va?? fy fy.

2009-06-29 @ 00:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0