3/6 -09 .. Dagens shoppingfynd!!! :)

Idag har jag varit med Ankan och Mja i Sundsvall och shoppat gärnet heeela dagen!! Det har varit så härligt och jag har hittat massor av fina och bra grejer!

Vi åkte strax efter tio i morse. När vi kom fram till Birsta så började vi på Skopunkten. Mja och jag hittade ett par varsina skor som vi gillade. Men vi tänkte att vi skulle vänta med att köpa dem tills vi tittat i resten av skoaffärerna. Men vi hittade ju så klart inte några, så det slutade med att vi åkte tillbaka och köpte dem ändå! =).

Sedan bar det av till McDonalds för en tidig lunch (för jag var redan hungrig, som vanligt! haha!) Det tog sin lilla tid att komma igenom alla butikena ute i Birsta, speciellt när vi är tre tjejer med helt olika smak. Vi måste ju bara in i nästan alla affärer!! :D

Efter en sväng på IKEA och på Systembolaget bar det av iväg mot centrum. Där gick vi på alla butiker som inte finns på Birsta (och några som vi redan kollat i på Birsta men som vi måste kolla igenom en gång till! =D )

Jag hittade förstås inte det jag mest av allt letade efter, tyg till kuddar jag tänkte sy själv.. Men jag hittade massor av annat bra! :)

Det här tex:
Panduro-saker (tex. en stämpeldyna i silver, två designark och rock-klistermärken.)

Armband från Gina Tricot  69:-


Linne/klänning från Gina Tricot  149:-


Stövlar från Skopunkten  499:-


Finklänning från  Cubus  179:-

Och det röda skärpet som går två varv runt hittade jag på VeroModa för 129:-
Lika som det här bruna för samma pris


Ljus från IKEA 3-pack 69:-



Det var nog allt för idag!!

Kram



.

Kommentarer
Postat av: Lina

Mycke fina saker du shoppat..=).. Jo jag jobbar på..90% just nu över sommaren. 20 juli börjar min semester...tre veckor.. längtar. Vad händer för dig i sommar då??.. Vart du på examensfesten?

2009-06-06 @ 22:56:21
URL: http://zincriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0