7/6 -09 .. Helgen som gått

Ojojoj! Vilken härlig helg! :)

Jag har tagit examen och är klar med skolan! Ifredags var jag upp till Sundsvall för sista gången (iaf i skol-syfte). Vi skulle träffas hela klassen och ha avslutningslunch på Stadshuset. Det var mysigt! Men maten var sådär, smakade inte så mycket. Men vem bryr sig väl om det?!?! Vi hade det jättetrevligt. Pratade och skrattade (speciellt åt våra lärare som skojade) =D

Senare på kvällen kom Ica, Osmin, Ankan, Mja, Li och Putte för att grilla hos mig. Hur mysigt som helst hade vi det!! :-) Senare på kvällen kom Magda, Linus och Zandra ocskå. Vi spelade Wii, pratade och skrattade. Senare på kvällen bar det iväg till Bockarna för en svängom eller två på dansgolvet!

Vid tjuo i två ungefär gick vi till Zapatas för att äta en pizza innan det var dags att gå hem och soooova! Höll nästan på att somna gåendes på vägen hem, jag var så trött!!

Lördagen städade jag upp lite efter festen, diskade och donade innan jag gick ner för att titta på Nationaldagsparaden. Den var ju hur kort som helst!! Vart jättebesviken.. :( Ska det firas ska det väl firas ordentligt! Kolla bara på Norrmännen!!!
Aja.. Senare blev det middag på Kinarestaurangen med familjen. Fick så fina saker i examenspresent! :)

Av Ankan fick jag en "Hangover"-ögonmask, ett dödskalle-sugrör, en smultronbuske och en isbitsform som ser ut som tre gitarrer. :)

Av Angelica och Osmin fick jag en champagneflaska. =)

Av Kakan fick jag en Willowtree-flicka som heter Happiness och en Paolo Nutini skiva (som jag lyssnar på just nu faktiskt!)

Av Mamma och Pappa fick jag en badrumsmatta och två matchande handukar (som jag önskat)

Bara bra och fina saker!! :)


Idag har jag varit och hälsat på Magdas kissemiss-bäbisar. De var ju hur små och söta som helst! ^_^

Imorgon ska vi gratta Osmin innan han åker hem till England på semester i två veckor. Det blir nog pizza på stan! :)


Det var allt för den här gången!
Kram




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0