Gårdagens grillning med tjejerna! :)

Igår kom tre av mina go'aste vänner hit för att grilla, spela kubb och ha skoj!

Vi hade himla kul, det är lite synd om Magda bara.. Som aldrig lyckades vinna i kubb, hur mycket vi än ändrade lag. ;) :D

Här kommer några bilder (klicka för att se större bilder):

 
Vi sitter runt bordet och har ätit vårat grillade kött! :)

 
Ankan kastar "arsel"         Jag kämpar på

 
Magda och Ica                   Magda och jag


Idag kom Magda förbi en sväng. Efter jag startat en tvättmaskin tog vi en promenad runt Lillfjärden, som vi brukade göra "back in the days" ;-) Sen gick vi på Hemköp och köpte med oss köttfärs, grädde och creme fraiche hem.

Medan jag hämtade min, nu rena, tvätt i tvättstugan, lagade Magda sin berömda köttfärssås med pasta. Hur jäkla gott som helst! :P

Nu sitter jag här och har inget bättre för mig. haha!

Det får räcka för idag nu tror jag! =)

kramar




.

Kommentarer
Postat av: Magda:)

Haha! Men kubb e lika skoj iaf;)

Snart ska d bli ett returmöte!!!=)

2009-06-22 @ 16:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0