Helgen har varit underbar! =)

Det började med att jag på torsdagen cyklade iväg till Karin för att äta hemmgjord pizza med henne. Vi skrattade och hade det bra, som vanligt, och vi tittade på den första Harry Potter-filmen. Vi måste ju se dem nu från början igen innan den 17:e juli då den sjätte filmen kommer!!!!! =) Jag ska stå längst fram i kön till bion den dagen!!!! :D

På fredagen jobbade jag 12-16 på KappAhl, hur kul som helst! Vilket bra jobb jag har! =)

När jag slutat gick jag hem till föräldrarna och hälsade på Anders och Gun (familje-vänner från Lysekil, världens mysigaste stad). Jag lånade pappas bil för att hämta paket från Haléns och Panduro på Coop Extra. Karin och jag beställde tillsammans. 
Från Haléns fick jag en snygg jacka i MC-modell, en duk, världens finaste bikini (som var på rea) och två stycken lite längre linnen (ett vitt och ett rött).
   Jackan och Bikinin
Från Panduro fick jag tre halsbands-hängen formade som hjärtan, 3 meter "läder"-band, två meter svart smyckes-kedja, länk-ringar pärlor och scrapbooking ark. Bara bra grejer! :)
 Halsbandet jag gjorde av mina nya grejer

Senare, efter jag ätit middag åkte jag med bilen och hälsade på Angelica och Osmin i Forsa en sväng. Efter det lämnade jag tillbaka bilen i pappas garage, gick hem för att hämta drickat och cykeln och begav mig iväg till Li och Putte.
Där på deras altan satt jag, Li, Putte, Johan, Karro, Reidar och ... vad hette hon nu då?? Sjutton, att jag ska vara så dålig på namn!!! :( Vi satt snackade och skojade ett bra tag, innan det blev lite för kallt, då gick vi in till vardagsrummet och lyssnade på musik istället! =) Det är alltid lika kul med Li! :) och Putte också för den delen! De är för härliga de där två! =)

Nästa dag var det jobb på Mulle Meck som gällde. Mellan nio och tre var vi där. Det var jag, Li, Lennart och Wille som jobbade. Det skulle ha varit maskerad.. men det var aldeles för varmt, så de få som faktiskt kom var inte utkllädda. Tråkigt.. Men det var kul att jobba med Li iaf! haha, vi hade lite snusk-lördag som vanligt! ;)

Efter det åkte föräldrarna, Karin och jag till Jenni för att gratta henne på 35-årsdagen. Jisses vilka söta syskonbarn jag har!! ^_^ Eric är så cool, tretton år som han är, Christin är det alltid sprallig och Calle är så go´ och glad hela tiden!

På kvällen åkte jag och Karin ut till Idenor för att hälsa på brorsan, Danne, och grilla. Där var Weppe, hans dam för kvällen (Gunnel) Andrietta, Frida, Erika och Danne då så klart! :) Maten var jättegod, sällskapet var himla trevligt och kubben var rolig (även fast vi förlorade)  =D


Kram



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0