Läste mina gamla inlägg.. ojojoj! Första dumma kärleken! :D

Hahaha, det är så roligt att sitta och läsa sina gamla blogg-inlägg! Va mycket jag har varit med om! :) Va mycket skoj och härligheter jag har fått äran att vara med på de senaste två månaderna! (orkade inte läsa längre bakåt i tiden, tålamodet började tryta! :)

Fastnade speciellt på det här, det var så skönt att läsa! här

Allt det här har verkligen öppnat mina ögon!
Vad urbota dum jag var som trodde på alla lögner, som förlät honom gång på gång och accepterade allt det "mindre snälla" som han sa till mig.. Men det var ju när jag började säga ifrån som han blev ännu värre så det kanske inte är så konstigt.. Jag vet inte..

Första kärleken!!! Vad ska man säga.. Jag var ung och dum! hihi (det var bara två månader sedan men ändå! ;) ) Varför är man oftast så lättlurad när det kommer till sin första kärlek? Jag tycker man hör det allt som oftast..


Men nu så är jag gladeliglad igen! :) Fick tillbaka alla mina härliga färger i världen, när jag kom upp ur hans gråskala! Jag hade inte ens märkt att de försvunnit från mig.



Anyway: Igår kom alla brudarna till mig, grillade och hade skoj! Lägger upp bilder på det lite senare, för nu är det dax för middag! :D

kram




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0