Nu har mina nya smycken kommit! :)

Vilket härligt väder det har varit idag! :O Nästan trettio grader i skuggan och strålande solsken! :)

Jag har suttit ute nästan hela dagen, fast jag borde städat.. :-/ Det får bli imorgon! (det säger jag jämnt, haha!)

Efter lunchen så gick jag ner för att träffa Li och vi tog en glass i solskenet på Möljen. Hur härligt som helst! Så kul att träffa Li också, jag tycker hon är så rolig! Och så är hon precis lika knäpp som mig, det är skönt det! haha! :)

När jag kom hem igen och tittade i postlådan hade jag fått ett paket. "vad är det här?" tänkte jag. Det visade sig vara mina beställda smycken som redan kommit. Det gick ju tok-fort det där!! :)

Titta va' fina de är:

 

Sen, efter lite mer sol, kom pappa och hämtade mig (efter han hämtat Karin) och så åkte vi på Kvantum för att handla. Sen bar det hem med all mat innan vi for till mamma och pappa för att äta middag. Korvstroganoff!!! Gott!!!! :P

Nu har jag suttit här och fixat med kort sen jag kom hem därifrån. Och spelat lite patiensduell med Karin över MSN  :)


Imorgon hoppas jag att jag och Ankan kan träffas, kanske sola lite till (trots mina röööööda axlar)? ;)

Ha det bra!
Kram




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0