2009-03-07 ... Magsjuka.. :(

Blä för magsjuka!!! Den har förstört hela min roliga helg!!! :(

 Vaknade på fredagen med ont i magen.. fick inte ens i mig frukost! (och de som känner mig vet att det ALDRIG händer!) Men tänkte: "det går nog över" och spatserade iväg till Mulle Meck för att jobba. Men fick bara mer och mer ont och tillsist gick jag hem. Då kräktes jag floder!! :( hua! Ringde till KappAhl och sa att jag inte kunde komma och jobba stängning där.. :(
Sen kräktes jag igen och efter det ringde jag till alla mina tjejer som skulle komma till mig samma kväll (för att ha mysig tjej-kväll, gå ut och ha det skoj) och berättade.. Sedan låg jag i soffan resten av kvällen, sprang på toa och kräktes hur många gånger som helst.. Och när jag äntligen fick tag på Rulle som är borta i fjällena heeeela låååånga helgen så var han inte alls trevlig mot mig så då blev allt bara ännu värre..
Klockan tre på natten kräktes jag sista gången. Då bestämde jag mig bara: "jag ska INTE kräkas nå mer, jag orkar inte!" så då tog jag en vetekudde ur frysen, hade den på magen och la mig i sängen och somnade efter bara ett litet tag!
Vaknade nio imorse med jätte ont i magen och hela kroppen. Jisses vad slut man blir av magsjuka!!!! :-O

Idag skulle jag ha jobbat hel-dag på Mulle, missade det, och träffat och myst med syrran nu på kvällen.. Men tji fick jag! ;( Usch, nu är allt bara piss!! Ville ju så gära att den här helgen skulle bli precis som jag planerat, hade varit så himla kul!!!!!!!! Och inte har jag ätit någonting sen torsdagsmiddagen heller!!!! :(  *gråter en skvätt åt mitt eget elände*  ;)

Hoppas jag orkar träffa Magda på en promenad imorgon iaf! Så får jag lite sällskap och frisk luft, det behöver jag nu.

Kramar på er alla!














Kommentarer
Postat av: Patricia

Aha, jasså hur länge har ni varit tilsammans då?

jo vi har de bra i vårat hus i gnarp, oh allt funkar som de ska, pysslar på lite i huset o gosar med Hannie mest! gör du på dagarna då??

kram på re gumman

2009-03-10 @ 22:46:38
URL: http://fromnowon.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0