2009-03-16 ... Tillbaka till vardagen

Förra helgen hade jag ju magskjuka.. Kände mig inte helt pigg på måndagen så jag var hemma från KappAhl då. Men tisdagen var jag tillbaka i farten igen! :)

Jobbade stängning hela den veckan på KappAhl, kul att få prova något nytt! Och på fredagen var jag på Mulle Meck heeela långa dagen och jobbade. Kul, det var så länge sen! Och vi hade två trevliga praktikanter där också som var jätteduktiga, Sharon och Dick. Två riktigt roliga prickar! :)

På fredagskvällen blev det såklart pubmacka på Bockarna! Micke och Madde kom förbi där och sa hej och pratade lite innan de skulle vidare hem till Ljusdal. När de for gick vi till Manis (såklart!). Där fick vi jättegoda drinkar och trevligt småprat av Sara.

Lördagen for vi runt i lägenheten, Rulle och jag, och städade som tokar, oj va fint det blev! Sen åkte vi och handlade och gjorde iordning maten inför kvällen. Mitt i det kom svärmor Lena och hälsade på, så då fick vi en fikapaus med henne, tack och lov! :) Klockan sex kom Gun, Janne och Karin och plingade på. Vi åt middag, Grekisk pyttipanna (helt SJUKT gott!!!!) och till efterrätt gjorde vi chokladpudding (också hur gott som helst).Efter det var det bara att bänka sig i soffan och kolla på Melodifestival-final. Jag tyckte nästan att rätt låt vann! Den är speciell och egen och jag tror inte den låter som några av de andra ländernas bidrag (i motsats till Charlotte Perellis låt förra året) så, heja La Voix!!!

Söndagen bar det av till Järvsö-backen i solskenet, åh va härligt det var!!! Och jag har blivit bättre på att svänga också, hör och häpna!!! :) I

dag har jag varit på KappAhl som vanligt. Träffade Magda en snabbis när hon var in i butiken, vi kanske ska träffas på en fika efter fyra nån dag när båda slutat. Kul kul! :)

Det var allt för den här gången!
Kramar

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0