2009-03-18 ... Dagen som gått

Idag var det fullt upp på KappAhl, det kom varor och mycket av dem också!! Kul!
Efter jag slutat kom Karin från tandläkaren, så vi gick på Dackås och fikade tillsammans. gott!! :)

När vi fikat klart åkte vi med Galanten (Rulles Mitsubishi) till Ica och handlade. Jisses!! Va tungt två liter mjölk och ett Bravo-Juicepaket kan vara! Armen var minst tio centimeter längre efter jag burit påsen hela vägen  genom Kvantums låååånga gångar. (Har de inte byggt klart snart så det blir en riktig affär igen???)

Skjutsade hem Karin, sen for jag hem själv till kissemissarna. Har spelat lite Shadow of the Colossus på PS2. Det är kul, men svårt! Men jag klarade en ödle-coloss aldeles själv iallafall, utan Rulles hjälp!! :) *stolt*
Men sen kom jag till en svår jäkel.. Så nu har jag tagit paus från spelandet ett tag, å nu sitter jag här!

 
Här är en av Colosserna jag redan klått! :)


Det var väl allt för nu..
Kramar












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0