2009-03-23 ... Kommer inte lönen nån gång????

Åh, jag väntar och väntar på denna jäkla lön jämt och ständigt tycker jag.. och räkningarna bara ramlar in i brevlådan, utan att man kan trolla bort dem på nåt vis.. *suck*
Men nu är det ialla fall bara 2 dagar kvar! :)

Appropå absolut ingenting: på lördag, när Rulle jobbar, ska jag och syrran (Karin) upp till Sundsvall på shoppingtur! Längtar ihjäl mig, det var så länge sen vi hade en sån där mysdag ihop nu!!

Och jag längtar lika mycket till helgen efter det, för då ska Rulle och jag till Stockholm, bo på hotell en natt och sen åka på en dygnskryssning med Birka Paradise! :) Det ska bli skoj!!! *längtar, längtar, längtar*


Cosmos kräver nu min uppmärksamhet. Bäst jag gosar med honom ett tag!! ^_^

Kramar













Kommentarer
Postat av: Mirja

håller med, kom pengar, kom!!! åh va härligt med shopping i s-vall, hoppas du fyndar något!

2009-03-23 @ 20:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0