2009-03-25 ... Lön, lön, lön!!! =)

Äntligen har lönen kommit! :) Jag är inte en fattig kyrkråtta längre!! =D

Jag var iväg på ombonat idag på lunchen. De har så fina ljusstakar/vaser från Cultdesign där och vi har inget fint att ha på köksbordet så då köpte jag en sån! Det fanns tusen olika delar att välja på, men jag tog någonting vårigt som passar just nu, så kan jag köpa till andra delar sen när jag lessnat på de här! ;)

Här kommer en bild på "skönheten" ;) :


Annars har jag väl inget särskilt att berätta om den här dagen, det har inte varit så mycket att göra idag heller.

Kram







Kommentarer
Postat av: Angelica

precis sån behöver jag med, men jag hade tänk med bara två krukor. Vad kostar ett sånt där underverk då tro?

2009-03-26 @ 09:30:13
URL: http://mittlivilondon.blogg.se/
Postat av: angelica

ja, men en sånt fat o två krukor i två olika storlekar. Vore så perfekt där i hörnet. Var faktiskt o kollade på dom häromdagen, men dom hade inga vita fat o allt stod i kartonger, lite svårt o välja nå då, måste jag säga. Kramen!

2009-03-31 @ 18:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0