2009-03-26 .. Rolig dag idag!

Idag har varit en kul dag med massor att göra! :)

Fick hjälpa till att ta emot alla varor på KappAhl som kom idag. Det var fem häng och 50 backar!! :O Det är mycket varor det! Jag och Karin hjälptes åt, så det gick ganska fort ändå. Det var jätteroligt att få prova på någonting nytt och få se vad Karin gör på lagret! :) Resten av dagen blev det full fart på uppackningen och uthängningen på barnavdelningen. Det har kommit jättemycket fint och sött!

När jag slutade skulle jag bara springa in på Kicks en snabbis för att köpa ett hårband jag tittat på där. Men jag hittade en duo-ögonskugga också och så fick jag en visning av hur ett nytt "klistra på" nagellack fungerade. Det var verkligen enkelt, och det skulle vara hållbart också! Sen träffade jag Mirja därinne, hon var på stan en sväng innan sin träning. Det var trevligt att få träffa henne för en gångs skull!! :) Det var längesen.. :-/ Så vi pratade och kikade i några affärer.

Inne på Gina Tricot skulle Mirja prova en jättefin lila topp och jag står och bläddrar igenom rea-snurran bara ändå.. .Och vad får jag syn på??!?!? Världens snyggaste vår-jacka. En vårjacka som jag varit på jakt efter ett tag nu! Men det var storlek 36 och jag tänker "jaha, den kommer vara för trång.. Men jag provar väl den ändå". Och tur var väl det; den satt PERFEKT! :) och den kostade bara 199,50. Det kallar jag ett fynd!!! :)  Mirja köpte inte toppen, det var lite för mycket korvskinn över just den modellen.. Tråkigt, för annars var den fin!

Här kommer kort på jackan:
 Framifrån..

 Bakifrån.. (blöt i håret)

 Och från sidan.



Nu sitter jag här och är nyduschad, ska väl ta och torka håret nu..

Det var allt för idag!
Kramar




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0