09-05-20 .. Med i tidningen!! :)

Ojojoj, så var min fina, fina cykel med i tidningen idag då!!! Skoj! De skrev i HT om skadegörelsen som på natten mot tisdagen skedde på en cykel i Hudiksvall. :) Det är min cyckel det! *stolt* ;D hahaha! Snälla pappa har fixat ett nytt hjul till mig idag, han är bra min pappa!

Idag var jag till tandläkaren.. kostade 400 kr.. :( Inte kul för en ensam, fattig, student.. men nu sitter retainern fast iaf!

Efter det var jag till biblioteket för att skriva ut checklistan (som jag glömde hemma, men inte orkade gå tillbaka hela vägen och hämta), det kostade 2:-/A4-sida. Det blev sex kronor för mig och det var det helt klart värt, bara jag slapp att gå upp för heeeeela långa backen en gång extra. Sen gick jag med checklistan till KappAhl och intervjuade Anna där.

När jag var på väg hem ringde jag till Angelica (Ica) för att prata en stund, sen så bestämde hon sig för att komma och hälsa på mig en sväng innan hon hämtade Osmin på skolan. Det var skoj! :) Vi spelade lite kort, och jag vann!! :) hejja mig!! ;)

När hon åkte, vid två-tiden, började jag skriva på mitt stackars examensarbete.. Men nu har jag faktiskt börjat få ihop det hela, det känns skönt! Hoppas det blir godkännt iaf!


Kakan kanske kommer och hälsar på ikväll.. vi får se! :)

Kramar



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0