2009-05-14 .. Nu då?

Jag har ialla fall fått en förklaring från honom nu på varför han drog. Jag förstår den inte, för det är inte så jag såg vårt förhållande, men det är skönt ändå att få höra hans version av det hela och få ett avslut. Det var till och med skönt att hjälpa till att packa ut hans grejer i släpet han tagit med, för nu är det över. Ingen mer väntan! *lättnad*


Vad ska jag göra nu? Vad kommer det bli av Emma Magnusson?

Tiden går iallafall fortare nu än vad den gjort tidigare. Dagarna är inte riktigt lika oändligt långa som de var för någon vecka sen. Och för det tackar jag min älskade, älskade familj, Karin, Danne, Mamma och Pappa. Utan er skulle jag inte överleva!!
Och stor tack-kram till mina kära vänner: Ica, Ankan och Mja. Ni har hjälpt mer än ni tror! Att bara få vara, strosa på Kjelles eller fika på stan. Att ha alla er att vara med när jag försöker få tiden att gå har varit guld värt!

Framtiden då?
Ja, jag letar lägenhet. Kan inte bo kvar här. Kollade på två olika i måndags, ena var jättefin, den andra var gräslig! Har anmält intresse på den fina, får se om jag lyckas får den..
Jag jobbar på Sodexho imorgon och på måndag och tisdag nästa vecka, på KappAhl den här lördagen och på Mulle nästa lördag. Examensarbetet rullar på det också, det är skönt att ha något att göra mest hela tiden!

Mer än så vet jag inte nu, försöker bara ta en dag i taget.

Kram//Emma

Kommentarer
Postat av: Angelica

Klart det blir nåt fint av vår Emma! En pojkbasker ska ju inte få förstöra ett helt liv. Vi gör alla det lilla vi kan, vi vill ha vår glada underbara Emma som vanligt!



Skönt att du har lite att göra och hittat en lägenhet, jag håller tummarna!



Kramen!

2009-05-15 @ 14:00:42
URL: http://mittlivilondon.blogg.se/
Postat av: Kakish

Utan dig skulle inte JAG överleva. Älskar dig miljoner. Massa kramar/lilla storasyster

2009-05-17 @ 20:55:08
Postat av: Kakish

Utan dig skulle inte JAG överleva. Älskar dig miljoner. Många kramar/lilla storasyster

2009-05-17 @ 21:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0