2009-05-16 .. Jonas Gardell och Nemi

Jonas Gardell är min gud, min hjälte, min största förebild! Det finns ingen som är som honom, ingen som är lika rolig, som är lika bra på att berätta en historia och ingen som kan beröra så som han kan.. Han är helt enkelt underbar!!!

 Jonas, du äger!


Nemi är min gudinna, hon har attityd, gör vad hon vill och hon älskar choklad!! :) Hon kör sitt eget race och lever i sin egna lilla värld, det gillar jag! Det finns alltid en tanke bakom hennes seriestrippar och det gör ju inte saken sämre!
Nemi äger också!



Grattis till Norge förresten, som vann Eurovision Song Contest. Låten var bra och framförandet var riktigt bra! :)
Jag gav mina två röster till Estland och Portugal och det gick ju ok för dem iaf. (Hejja Sarah Dawn Finer för en mycket bra, kort och koncis poäng-presentation!)

Nu ska jag sitta i min aldeles egenhändigt nymålade fåtölj! :) Den blev hur fin som helst, va' duktig jag är!! :)

Kramar


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0