2009-05-18 .. Nu!

Jag kommer kanske ångra att jag skrivit det här någon gång i framtiden.. Men det här är som jag känner nu, och då skriver jag!



Nu jä*lar har ilskan slagit till i mig, och det med besked! Det river som klor i mig och jag vill bara skrika, slå och förstöra.

Äntligen har det sjunkit in, äntligen har jag själv insett vad han faktiskt har gjort mot mig!  *det kokar i mig*

Att han har mage att sitta här vid mitt köksbord (när han hämtade sina saker) och säga att allt har varit en lögn? Att under den här tiden så har han aldrig varit sig själv, på riktigt, utan han har bara låtsas hela tiden. Att allt han sagt till mig har han sagt enbart för att han trodde att det var det jag ville höra och inte för att han menade det.. Vad är det för en människa? Han har ljugit mig rakt upp i ansiktet många gånger utan att ha den minsta ånger..

Och han sa att enda anledningen att han var nedstämd var för att jag var ledsen, han hade annars inget att vara ledsen över. Så nu ska inte jag vara nedstämd nå' mer heller! För det finns ju tydligen ingen anledning till det..

Mitt liv de senaste 1½ åren har alltså varit en lögn. Jag är glad att det är över nu så jag kan fokusera på sanningar istället och spendera tid med de som inte ljuger för mig.
Det absolut värsta jag vet är lögnare!
Nu när jag har jag blivit av med en lögnare från mitt liv, så ska jag ta och göra mig av med de andra också! Jag har ju fått den allra svåraste personen överstökad nu, så nu lär det bli lättare med de andra lögnhalsarna! :)


Karin, du är underbar!!! Du är min bästigaste bästa vän och min goaste lilla storasyster!!

Kram till mina riktiga vänner och min riktiga familj!!!  =)



.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Var allt en lögn? Hur kan det finnas en så hemsk människa!? skakar på huvudet-finner inga ord håller om

2009-05-18 @ 21:26:18
URL: http://mittlivilondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0