2009-05-19 .. Bad day.. :(



Det började med att jag försov mig.. vaknade kvart över sju och skulle börja kl 8.
Jäktar med allt och ilar ut till cykeln när jag är klar med morgonbestyren. Jag låser upp cykeln och ser... någon har klippt sönder hälften av alla ekrar på mitt framdäck...... *grrrr*
Går/springer ner till HM och blir fem minuter sen. Skurmaskinen gick inte att få igång först, utan jag måste ringa mamma och fråga vad som var fel. Till slut får jag igång den, efter att ha torkat upp en massa vatten som spillts från den..

Jag jäktar vidare till Hiab, på mammas cykel som jag fått låna. Är så uppstressad att jag går fram som en virvelvind bland kontorena, kastar i mig lunchen aldeles för fort och jäktar vidare på tredje vånångens kontor. Blir tre tunga soppåsar att släpa ända ut till containern. :( Jag får ont i ryggen och måste sen gå till Coop från mamma och pappa, där jag lämnat tillbaka till cykeln, för att hämta ett paket från ellos. Där köper jag en påse Riesen som tröst för min pissiga dag.. Men när jag tuggar en kola så lossnar retainern på baksidan om en tand i nederkäken.. *suck* Jiken JÄ*LA dag!!!!

Nu har jag pratat med försäkringsbolaget, de täcker inte skadan på cykeln eftersom den förmodligen går att laga för mindre än 1500:- Och så ska jag till tandläkaren imorgon kvart i tio för att fixa tandställningen.. *suck, igen*


Vissa dagar önskar man att man aldrig vaknat..




.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är nog verkligen bara du som kan ha sånna där dagar! Låter helt otroligt overkligt! Fattar inte att nån ens tänker tanken på att förstöra en cykel.. suck

2009-05-19 @ 22:46:42
URL: http://mittlivilondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0