24/5 -09 .. Ojojoj, vad mycket som händer!

Jag har nog inte ens fått så mycket gjort på ett år som jag har fått gjort under den här månaden! Att göra slut gör susen med ens motivation till att göra om och fixa nytt!

Förändring är  bra, det är ett av mina ledord!!! Det vet alla som känner mig, alltid ska det hända något och alltid ska jag möblera om eller så vill jag flytta! :D Och nu har den motivationen eldats på extra mycket av det som hände för snart en månad sen. Nu har jag fixat min egen ordning här hemma, jag gör om det som jag vill ha det och fixar allt som behövts fixas sedan länge, men som aldrig blev av när han bodde här. Skönt att ha massor att göra och att få göra det till mitt! :)


Idag har jag varit med min bästigaste-bästa vän och syster-yster Karin. Vi har ätit glass, köpt godis och spelat tv-spel! =) Alltid lika trevligt när vi träffas!

Vi spelade först ett spel till PS2 som, enligt mig (och Karin), är det allra roligaste spelet som tillverkats på denna jord; nämligen Freekstyle!  Blev sittande med det en bra stund!

Sen spelade vi lite Wii sports. Vi skrattade så vi vek oss dubbla när det var dax för boxningen! Båda två står och vevar som två vidkraftverk och det händer faktiskt inte så överdrivet mycket på skärmen!!! :D Golfen är riktigt rolig, men också väldigt svår ibland. Karin klådde mig, båda gångerna.. :-/ Vi åt middag, min specialité, kyckling i pitabröd och det var hur gott som helst! :)

Just nu skriver jag på mitt examensarbete.. det är svårt! Och framförallt är det mycket kvar!!! :-/  Men det blir nog bra i slutändan.


Det var väl allt för den här gången!

Kram//Emma




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0