26/5 -09 .. Ny klänning! :)

Idag träffade jag Magda på Jambo för att äta frukost kl. 9. Vi pratade om dittochdatt  innan vi gick på apoteket och köpte allergitabletter till mig. (Pollen är inte att leka med!). Sen gick vi till Gina Tricot för att Magda skulle prova en kjol hon tittat på, den passade jättebra! Sen så hittade vi ju självklart två klänningar! :D Hennes var mintgrön och av "spets" och min var svart med guldband. Vi köpte dem såklart! =)



Fin va? :-)

Nu försöker jag skriva det sista på examensarbetet.. men jag har kört fast igen.. :-/ Ska snart iväg och handla med familjen, det blir nog bra att få komma ut ett tag!


Kramar



.

Kommentarer
Postat av: mirja

snygg klänning!!! kram

2009-05-26 @ 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0