27/5 -09 .. Wow! Vilken dag! :)

Idag var sista inlämningsdag för examensarbetet, så nu är allt skolarbete äntligen slut! Jag blev klar med mitt i tid, och jag blev så nöjd med vad jag hade skrivit! :D

Idag fick jag resultatet av hemtentan i marknadsföring, jag fick toppbetyget VG!!! :D

Idag vann jag stort med kåk och triss och färg på Chicago mot mamma och pappa! =)

Idag blev jag erbjuden visning på en ny lägenhet! Ska kika på den nu i veckan och se hur den ser ut! =)

Idag kom Panduro-paketet med alla nya pysselsaker! :D

Idag har jag scrap-bookat med mina fina nya saker! Satte in bilder på alla brudarna från min födelsedag! :)

Idag kommer Ankan tillbaka från Uppsala, och Mja och jag ska följa med henne ut på Bockarna ikväll! :)

Nu ska här firas!!!!



                                      



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0