31/5 -09 .. Jo, nog blev det party alltid! :)

I onsdags kom Ankan hem från Uppsala och hon frågade om Mja och jag inte ville följa med. Självklart sa vi ja!!!! Dum fråga! :)

Mja kom lite tidigare för att göra sig i ordning för utgång hos mig. Hon hade med sig en massa gott, körsbär, choklad, nötter och vindruvor! :P Vi spelade lite kort och jag vann!!!  :) (som jag hade gjort hela den dagen tidigare! haha!!) Sen kom Ankan och vi drog fram kameran och.. ja.. det blev som det blev.. :D ni kan väl se själva:

               
Oj oj oj, va roligt vi har!           Ankan, vad hände?      Jag tror att jag kan flyga..


Den här bilden är bra den!!! haha!!



Efter det gick vi ner till bockarna. Det var skoj! Men DJ:en var inte bra.. Han spelade bara konstig och tråkig musik. Vi gick hem vid tjugoöver ett ungefär. Svängde förbi Zapatas på vägen hem för att köpa nattmat. Sen var det bums i säng!!


kram




.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Jo vi hade en jättebra helg!=)... Hur gick det med examensarbetet då??.. vad skrev du om?

2009-06-03 @ 17:44:58
URL: http://zincriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0