Det händer mycket nu!


Jag har helt glömt bort det här med bloggen..

Det är flytt på G, det är en massa födelsedagar, soffan har sålts, bilen har besiktas, reparerats och ombesiktats (men måste repareras mer och ombesiktas igen), man ska jobba och dessutom söka jobb och vara på Miroi  jobb-coachen  stup-i-kvarten. Inte konstigt att det har varit blogg-torka!!

Jag ska försöka bättra mig, men jag får nog ta itu med den här flytten först.. :)


Måste bara få visa hur söta mina katter är! Titta hur jag hittade dem i fåtöljen häromdan:






Bilderna är tagna med mobilkameran=dålig kvalité. Men visst är de för söta? ^_^



Det var allt för den här gången
Kram



.

Kommentarer
Postat av: Karin

Men åh, de är ju så otroligt fantastiskt söta de där två! (:

2009-11-16 @ 18:07:07
Postat av: Linda J

åh vad gulligt!

Jag vill oxå ha katt! :-)

2009-11-17 @ 01:30:41
Postat av: Ida

Haha jadu jag har ingen aning faktiskt vad som hänt med ögat, vaknade imorse och såg ut sådär, men nu är det faktiskt lite bättre :)

2009-11-18 @ 18:01:31
URL: http://adi89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0