Ajajaj..


Jag sydde häromdagen... (ajajaj, aldrig bra när Emma är i närheten av vassa saker). Jag fixade och donade, och allt gick jättebra. Det var bara det att när jag skulle prova de byxor som jag lagat så satt det en nål kvar på insidan.. AJ!

Ni skulle ha hört mitt tjut!  Hua, jag ryser.  :S

Jag rusade in i badrummet för att badda på alsolsprit och skyndade mig att lägga på en steril kompress på den långa revan i mitt ben. Den var inte tillräcklingt stor, så jag fick skarva med ännu en, lite mindre, kompress. Jag tejpade och donade ett bra tag.


Nu, såhär några dagar senare har jag tagit bort kompressen och nu ser det ut såhär:


 Cosmos svans sticker fram på bilderna, haha!! Det ser ut som om det är jag som har svans!!


Och såhär såg nålen ut (den var aldeles spikrak från början):



Ja, vad ska man säga?? Emma har varit i farten igen.. Hahaha!
Jag kan inte göra annat än att skratta åt eländet! :D


Snart ska jag ner på Miroi.. Hoppas ni får en bättre dag än mig!! ;)


Kramar



.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men fy! Du måste ha dragit på dig byxorna väldigt hårt och fort. Kram!

2009-10-21 @ 18:35:07
URL: http://mittlivilondon.blogg.se/
Postat av: Emma Magnusson

Jo du.. MYCKET hårt och MYCKET fort.. :S

2009-10-21 @ 18:42:11
URL: http://cczt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0