Helgen v.42


Fredagen jobbade jag på dan, så jag var jättetrött!! Men vi skulle till Delsbo och titta på Hion Martell (Rulle känner en i bandet) så det var bara att hålla ögonen öppna! ^_^

Innan vi for till Delsbo åt vi mat på Texas. Maten är dyr, men man får jätteportioner och det är ju faktiskt hur gott som helst!! Så det är klart värt det! :P






Rulle åt Wyatt Earp och jag tog så klart en Dolly Parton. GOTT!!

Det var på Marias krog i Delsbo bandet skulle spela och vi kom dit nästan precis när de skulle börja. Det var kul att sitta där och lyssna, de var duktiga. Och vilket ös det blev mot slutet!!! Härligt!

Innan tredje och sista akten drog igång så åkte vi hem. jag var så trött så jag nästan inte orkade hålla ögonen öppna.. Klockan var nog tolv ungefär. Haha, va´gammal jag är!! :D



Lördag förmiddag spenderade Rulle med att meka med bilen i Färila medan jag åkte till Karin, åt lunch, fikade och spelade roliga spel! Jag har tur jag! :) 

Efter det åkte jag till Ljusdal. Rulle var klar med bilen och vi åkte och handlade, köpte med oss pizza från en pizzeria och åt. Hur gott som helst! Vi åkte och hälsade på Micke och Madde, fikade lite och klappade på alla djuren! :)

Vid nio-tiden åkte vi ut till Borr för att bada bubbelbad hos Rulles föräldrar. Vi hade det varmt och gott kan jag lova! Vi tog med oss ost och kex och åt där också, mysmys!



Söndagen var det tvättning för mig, så vi åkte tillbaka till Hudik. Mellan tvätt-tiderna hann vi iväg och handla också. Det gäller att vara effektiv! ^_^


Det var nog allt för idag
Kram




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0