Tjohoo!! :)


Idag har jag jobbat hela dan på Sodexho, och det ska jag även göra resten av veckan! Härligt att få jobba, trots att man får lite ont i ryggen och fötterna! (=

Igår satt jag och kollade på en vinterjacka jag har velat ha hur länge som helst på Ellos. Men just innan jag skulle trycka på beställ-knappen ångrade jag mig, det vart lite dyrt med 800 kr +frakt + epeditionsavgift.. Men jag behöver verkligen en vinterjacka! Min gamla håller på att ramla sönder helt och hållet.

Idag när jag öppnade brevlådan låg den bara där: "40%-på-valfri-vara" lappen!!!!! Gissa om jag blev glad, kastade mig in och slog på datorn och beställde direkt!! Jippiii, en fin ny röd vinterkappa is coming my way! (=


Den är minminmin!!! :D


Efter det har jag spelat yatzy med mamma (vi kom hem hit efter att vi handlat på Ica). JÄKLAR vilka omgångar vi hade; Yatzy på Yatzy efter bonus efter bonus. Och kåkar och fyrtal så det sprutade ur öronen på oss!! :D Synd bara att hon vann tre gånger och jag bara två.. Men men,  man kan ju inte ligga på topp jämt. Mammsen måste ju få vinna ibland hon också! ;)    Ni som varit med vet att mamma vinner JÄMT och hela tiden på Yatzy)



Det var nog allt för idag




Kram



.

Kommentarer
Postat av: Cecilia Östby

Tack!

Vilken underbart fin jacka, förstår att du blev kär i den :O)

Den 3 nov ska jag ha ljusparty igen, ta med en vän o kom hit!

2009-10-13 @ 18:26:48
URL: http://skogscilla.blogg.se/
Postat av: mirja

Ja den va snygg. kommer vara mycket fin på dig! :)

2009-10-13 @ 22:13:35
Postat av: Emma Magnusson

Tackar tackar! :)



Ljusparty? Kul!! Då ska jag försöka komma!!! :) Det är så mysigt att gå på dem! :)

2009-10-14 @ 14:59:24
URL: http://cczt.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag ska oxå gå! O ta med plånboken, Cilla ska skramla ihop till sitt första startpaket, hon ska bli värdinna! Häftigt va?!

2009-10-15 @ 18:50:22
URL: http://mittlivilondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0