15/9 - Uppochner


Snart ska jag gå ner och hämta mina stövlar hos Skomakaren. Jag hittade lappen!!! Jag hade tydligen lagt den längst fram i min kalender.. *kliar mig i huvudet* Jag har allt bra konstig logik jag ibland!! HAHA!


Kvart över fem går bussen till Ljusdal idag. på den ska jag sitta! (: Jag ska åka och hälsa på Rulle. Vi tänkte träna ikväll, innan middagen, på hans brorsas gym. Det ska bli kul! (=  Så ska jag sova över där i natt och imorgon natt. Mysigt

Så nu måste jag packa mina träningskläder, ombyte, necessären, kudden och täcket (han har inget extratäcke och det går inte att sova under samma täcke som mig, för då blir man utan. haha!). Dessutom måste jag ta med mig några av hans grejer också eftersom det var meningen att han skulle komma tillbaka hit ikväll och jag skulle åka till honom i morgon. Men det blev ju ändrade planer så nu får jag konka och släpa på allt.. :-/



Mamma och Pappa ska ta hand om mina kissemissar mendan jag är borta. Kanske att de kan skjutsa mig till bussen, så jag slipper bära allt hela vägen ner.. Hoppas det! :)


Nä, nu ska jag springa iväg ner på stan en sväng!


Kram på er





.

Kommentarer
Postat av: Karinn

MEEEEEEEEEN, VÄRSTINGSÖTA Cosmos! Vilken position..! :P Och Leia gillar vatten.. (:

2009-09-15 @ 12:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0