16/9 - I Ljusdal


Nu sitter jag här i Ljusdal medan Rulle jobbar och har fruktansvärt tråkigt!!!  Tur att Karin är inne på MSN ibland så man kan spela patiensduell!! :D

Spelade lite spel på PS2, men jag har spelat igenom alla så många gånger så jag tröttnar så fort på det. Inget bra på TV heller.. Vad kan man göra för att roa sig sjålv? Någon som har något bra förslag? (=

Jag hämtade mina stövlar igår förresten! Men de hade gjort något helt annat än det jag bett om.. Så jag fick snällt gå tillbaka hem och vänta. Jag skulle komma tillbaka senare på eftermiddagen så jag sprang in där på väg till bussen.

Bussen var lite sen, men jag kom fram till Ljusdal i lagom tid ändå. Rulle hämtade upp mig och vi for direkt till Tonys (hans brorsas) gym. Det var himla skoj att vara där! :) Vid halv nio/nio var vi klara och efter vi svängt förbi Prix för att handla frukost så tog vi med oss pizza hem. Gissa om vi var hungriga!!!!

Imorse vaknade jag till när Rulle klev upp och kunde naturligtvis inte somna om.. :-/ Sedan dess har jag suttit vid datorn, spelat med Karin, löst sudoku och spelat Jak II på PS2. Nu lyssnar jag på min Ipod, men batteriet är snart slut och jag glömde laddaren hemma.. :-/ Erik Hassle ÄGER!!! Herregud, va bra han är!  =)


Nu tror jag att det är dags för lunch! *magen kurrar*


Kram på er!






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0