24/9 - Imorgon kommer lönen!


Ja i morgon kommer lönen, gissa om jag längtar? (=

Den här veckan har varit väldigt tråkig.. :-/ Inget speciellt har hänt alls.. Jag har sökt jobb, varit på Miroi och mest bara sölat omkring känns det som. haha!

Jag spenderade mina sista pengar på lite mer "höstiga" delar till min ... Ja vad kallar man det? Ljusstake med kruka kanske?

Det blev nya blanka helsvarta "ljusmachetter" och en svart/grå randig kruka. Blomman får sitta kvar ett tag till. Jag funderar på att gå ut och plocka lite ris och rönnbär att sätta i senare. Eller har ni något bättre förslag på vad som skulle bli höstigt och fint? (=

Förr såg den ju ut såhär:Länk Lite för blommig och sommrig för att ha kvar nu tyckte jag! (:


Ikväll blir det kurs för barnen på Mulle. Vi ska dona lite med gips idag, det blir nog hur kul som helst! (=



Kram på er alla!





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0