7/9 - Efter Markna'n


Nu har verkligheten kommit tillbaka.. Måndag... *ryser av obehag*

I helgen var det Markna'n här i Hudik och jag var där och sprang både lördag och söndag. Lördag på dagen gick jag med Rulle och syster-yster Kakan  (:  Då köpte jag godis-remmar, ett armband och ett magnet-block.


På kvällen kom Angelica, Osmin, Magda, Linus, Ankan och Mja till mig (och Rulle), vi pratade och hade skoj! Firade Ica och Osmins förlovning! (= Grattis grattis grattis igen!!! Pussungar! *:  Senare gick vi ner på Marknan och åkte lite karuseller och sen åkte lite fler! (;

Det nyförlovade paret

 


<3

Vi hade jätte skoj hela kvällen och när klockan slog tolv skulle de andra äta langos sedan åka hem, men Rulle och jag var ite ett dugg trötta så vi gick till Bockarna och chansade på att vi skulle komma in, trots att det var The Kristet Utseende på scenen. Och det gjorde vi! Det var inte ens någon kö och de började spela precis när vi kom in!! Tur


På söndagen gick vi en sväng till på markna'n. Då köpte jag en trä-skulptur och lite kola.

Senare åkte vi till Njutånger för att gratta Eric (min syster-son) på fjortonårsdagen. FJORTON?!?!?!?!?! Sluta väx pojk! O_O  Vi hade iaf trevligt, fick tårta och fika! (=


Idag var jag först på Miroi (ett coachingföretag jag blivit anvisat till via Arbetsförmedlingen) och sedan jobbade jag på Mulle Meck med Inka. Det var kul, det var så länge sedan jag fick jobba med henne!

Nu är jag mitt i storstädningen här hemma. Jag har dammsugat överallt och torkat golven i köket och hallen nu, inte sååå mycket kvar! (:

Rulle kommer nog och sover hos mig ikväll, det blir trevligt! ^_^

OH!! Förresten!! Jag har fått mitt efterlängtade linne från KanDee nu. Gissa om jag blev glad när jag såg paketet i brevlådan? :D




Det var allt för idag, nu ska jag fortsätta städa!


Over and out





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0