8/9 - Tråkig dag..


Idag var jag först på Miroi.. vi fick låtsas ha anställningsintervjuer, två och två.. Mer behöver jag väl inte säga??

Efter det gick jag på Mulle och jobbade en sväng, det var väldigt lugnt där idag, lite långsamt.. /-:

Vid tre, när jag slutade, gick jag till Mamma för att vi skulle åka och handla tillsammans. Skönt att få skjuts och bärhjälp när man ska storhandla!!! Det blev över 500 kr idag!!! O_O  Hua, dyrt för min arma plånbok!

Sen jag kom hem har jag gjort absolut ingenting. Skönt ett tag, men nu börjar det bli lite långtråkigt. Haha! Det är inte lätt e'!!! :D :D :D  ^_^


Rulle kommer ikväll. Skojskoj!!! <3


Nu ska jag väl snart börja med middagen.
Ha det bra så länge!



kram





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0