9/9 -09


Idag klockan nio minuter över nio... Sov jag... :-/ Då skulle man ha firat på något vis, inte varje dag det stämmer så precis inte! (=

Jag klev upp vid kvart i tio, åt frukost och donade lite innan jag gick ner på stan. Jag tog en sväng in på KappAhl och hälsade på innan jag gick ner på Skomakeriet och lämnade in mina vinterstövlar på lagning.

Det var "bak-kappan" (tror jag han sa) som hade gått sönder. Det gör iaf jätte ont när man går i dem för under hälen är det som om en skruv eller något sticker upp.. rätt in i foten.. :-/ Men nu ska de bli lagade. Tur, för de är de skönaste skor jag haft tror jag! (=

Efter det har jag bara suttit här hemma och glott. Nu ska jag ta å göra mig lite lunch tror jag! :P


Kram på er alla!



.

Kommentarer
Postat av: Angelica

(det går inte att kommentera på inlägget över) Får man säga att det märks att du är "ledig"? Kramkram

2009-09-10 @ 20:21:24
URL: http://mittlivilondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0