Andra september.. Nu är det höst!


Nu är det höst.. men ändå är det ganska häligt väder idag!  Det är 18 grader ute på min balkong och solen skiner (=
Igår var jag med hela Mulle Meck gänget till Södertälje och hälsade på hos Tom Tits. Helt otroligt vilket ställe!! Det fanns hur mycket som helst att upptäcka på de fyra våningarna och den stora uteplatsen. Jag hade kunnat vara kvar ännu, om jag bara hade fått! C:

Jag i utomhusparken, vid den stora fontänen


"Laxtrappan"


Toalettskylten  Haha!!


På vägen hem svängde vi förbi Mulle Meck-lekparken i Järvastaden. Kul att karaktären blir mer och mer känd! Det var jättefint där, verkligen bra gjort alltihopa!

 
Buffa                      Mulles bil


Jag kom hem vid halv tio. Rulle hadfe varit så snäll och lagat middag till mig (höll på att svimma av hunder). Sen satte jag mig i soffan i tio/femton minuter innan vi gick och lade oss för att sova. Jag somnade nästan direkt, uttröttad av dagen många upptäcktsfärder. Nu förstår jag hur barn känner sig! ^_^


Idag var jag en snabbis till Miroi vid nio-tiden för att prata med jobbcoachen. Efter det hälsade jag på Mulle Meck-arbetskamraterna en snabbis innan jag gick hem igen. Jag är fortfarande lika fruktansvärt trött idag som jag var igår. Blir en tidig kväll ikväll kan jag lova!



Kramar på er alla!





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0