Bränd stekpanna och putsade fönster


När jag skulle äta lunch så gick jag in i köket och vred på plattan, hävde i smör i stekpannan och lämnade den en snabbis tills den blev varm.. När jag sitter som mest inne i mitt scrapbookande känner jag en inte speciellt trevlig doft.. STEKPANNAN!! O_O

 
Hela lägenheten var rökfylld och det luktade fruktansvärt! Jag var tvungen att öppna fönstret och balkongdörren för att vädra!


Efter den försenade lunchen så fortsatte jag lite med mitt scrapbookande innan jag fick "arslet ur vagnen" och putsade mina fönster!! Jag är allt bra duktig ibland! (:

 Vardagsrumsfönstret
                             
                                 Sovrumsfönstret innan putsning

Jag i högsta hugg! :D


Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske blir lite Patiensduell med mamma! (:



Over and out!!



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0