Helgen som gått


I fredags åkte Rulle och jag en sväng till Söderhamn för att köpa nån del till han Mitsubishi.. Något med bromsarna, jag har faktiskt inte sån stor koll.. :D

Vi passade på och svängde förbi det fantastiskt bra'a Dollarstore där i Söderhamn också innan vi åkte till Ljusdal. Där lämnade Rulle jobb-bilen på service. Tre timmar senare fick vi hämta bilen och efter det fick vi middag hos svärföräldrarna. Trevligt!!! Och GOTT! :)

Fredagskvällen spenderade vi i soffan, jag var trött som en.. ja jag vet inte vad.. en sjusovare kke!

På lördagen jobbade jag först på Mulle till halv tre. Efter det kom Rulle ner på stan och vi kikade i lite affärer innan vi åkte hem och åt lunch.

På kvällen gick vi till Manis för att äta middag. Hur trevligt som helst!

Rulle åt en hemgjord hamburgare, minns inte vad den hette.. och drack Murphys

Jag åt Chicken Provence och drack Zlatopramen, half n' half

Både Sara och Sofie jobbade, de är så snälla och trevliga och är så duktiga på att göra goda drinkar!! Trevligt!

Drinken heter "Sara special" och smakar Banana skids!!! :P


Söndagen blev lugn. Vi tog en promenad runt Lillfjär'n och hälsade på hos mina föräldrar en snabbis. Det var kul att få träffa Farmor som var där och hade ätit middag.


Idag, måndag, har jag varit på Miroi en snabbis, sen har jag pysslat lite hemma bara.

Nu har jag letat överallt efter "kvittot" på att jag lämnat in mina stövlar hos skomakaren.. Men hittar det ingenstans!!! Vad gör jag nu? Hoppas de tror på mig och att jag får hämta ut dem ändå!! :S





Over and out



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0