Nu jäklar händer det grejer!!


Inte nog med att man har bokat biljetter till Jonas Gardell den 13 mars, nu ska jag på Paramore-konsert den trettionde November!!!!! *lyckligast i världen*




Jag letar febrilt efter en lägenhet nu, hoppas det kommer någon bra snart!! (= Dessutom söker jag jobb för fullt, får se om det blir något napp där också då! (:

Till helgen ska Rulle och jag förmodligen upp till Umeå och "turista" lite, bara sådär. Han är för rolig, min karl, det var hans idé! Han tyckte det skulle vara kul att komma iväg en sväng, och eftersom jag aldrig har varit i Umeå så tänkte han att jag skulle få se den stan!! ^_^  <3 Hjärtat mitt, han är för söt han!!!


Jag har även höststädat min garderob. Nu ska alla sommar-klänningar, -linnen, -t-shirtar och -kjolar upp på vinden!! Och in med allt det nya fina!! (: Sånt blir man glad av!


Tur att man har några ljuspunkter såhär i höstmörkret! (=



Det var allt för den här gången!


Kramar på er alla






.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ni får väl ta en sväng förbi mig då om du är uppe i Umeå :)

2009-09-30 @ 20:01:59
URL: http://adi89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0