Oj då!

.
Hoppsan!

Jag skulle upp kvart i åtta i morse.. När jag vaknade till tänkte jag "Vad ljust det är ute så här tidigt. Konstigt." Jag tittade på klockan.. halv tolv! "Jag skulle ha varit på Miroi mellan nio och tolv, vad gör jag nu??!?"

Jag kastar mig på telefonen, och vem ringer jag till? Jo, Rulle.
Vad skulle han egentligen ha kunnat göra åt saken, frågar jag mig själv efteråt...

Efter att jag har väckt upp lite förstånd i mitt huvud ringer jag upp Marie, min jobbcoach, och berättar vad som hänt. Hon säger att det kan hända alla och att en gång är ingen gång. Hon tyckte det var bra att jag ringde och hon skulle skriva upp mig ändå. Tack och lov att hon är så snäll och förstående!!

Så då klev jag upp och gjorde mig själv lite frukost-pannkakor att lugna nerverna med. ;)



Ikväll blir nog en bra kväll för:

*Ikväll ska jag, Karin och Ingela titta på film, det ska bli mysigt! :)

*Ikväll kommer även Rulle hem från Sållefteå. Jipp jipp tjohoo!




Kram


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0