Nu för tiden..


..blir det inte mycket skrivet här på bloggen. :-/ Ska försöka skärpa mig!

Jobbcoachingen är slut. vi hade avslutningsfika den 26/2. Det var lite tråkigt att inte få träffa de polare man hittat i gruppen.. men skönt också att slippa sitta där framför datorn hela dagarna.

Nu har jag praktik på Flitiga Fingrar i Sundsvall istället. Mycket roligare! :) Man får pyssla och dona hela dagarna, hjälpa kunder och lära sig en massa nya saker! :)

Just nu håller jag på att lära mig att sticka vantar. Lite krångligt är det allt.. men jag tar mig igenom det! :)

Första vanten är klar, föruton tummen.. för den behöver jag hjälp med! :D

Jag har jobbat ganska mycket nu också, eftersom det har varit sportlov för Stockholmarna och det är sportlov här nu. Då blir det fullt upp på Mulle Meck! :)

Nästa vecka ska jag jobba istället för mamma måndag till måndag. Härligt!! Det blir mycket lön den här månaden! Ska försöka spara så mycket jag bara kan!!

Jag vill åka utomlands.. Det var aldeles för längesen nu. Grekland lockar nog mest. :) Någon som har ett bra tips på var man kan åka?




That's all for today,
Over and out




.


Kommentarer
Postat av: Madde

Nä skärp dig med skrivandet nu;)



Tänkte passa på att tipsa om en tävling på min blogg, du kan vinna underbara bakprodukter från mikadesign.



http://maddesmumms.blogg.se/2010/march/tavling-i-sammarbete-med-mikadesignse.html

2010-03-14 @ 23:13:27
URL: http://maddesmumms.blogg.se/
Postat av: tant linda

Tjo.

Jag har varit till grekland sådär 6 gånger eller nåt i min barndom och jag måste nog säga att jag gillade kreta bäst! Även fast det är mycket turist-städer så kan man hitta mysiga ställen ändå. Annars finns det tre bitar land som går ut nedanför thessaloniki, var till utstickaren som heter kassandra för några år sedan- där var det också vackert! och inte lika mycket turism. Och nära till tessaloniki om man vill shoppa ala storstad :)

2010-04-10 @ 15:50:45
URL: http://svartviolett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0