Material och verktyg


Jag har ju helt glömt bort att berätta vad jag använder mig av när jag pysslar. Förlåt!

VERKTYG:
Först och främst använder jag mig av en Ultimate pro Crafters companion. Fantastisk mackapär som jag kan rekommendera till alla som gör egna kort och kuvert och tillverkar egna presentaskar.

Så här ser setet ut, hur användbart som helst! :)  En video om "väskan" finns HÄR


MATERIAL:
Jag beställer papper, stämplar och dekorationer från Panduro. De har gansksa mycket användbart, tyvärr är deras hemsida väldigt krånglig tycker jag.

Jag köper även papper, stämplar, dekorationer och mina ProMarkers på Pappershuset här i Hudiksvall.

Det finns även lite dekorationer och papper på HudikHobby och på B.O.K i Guldsmeden.

Förut brukade jag "prenumerera" på pyssellådor från Creative Club, men jag tyckte tillslut att det man fick inte var särskilt användbart så jag gick ur. Men jag har ganska mycket material kvar därifrån fortfarande.



Det är väl det ni kommer få se i de pyssel jag gör här på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0